Nezařazené

NEPROVÁHEJTE SVOU TOUHU PODNIKAT!

Nejtěžší na podnikání je vždy rozhodnout se, že do toho půjdu! Jestli chci do podnikání věnovat svůj čas a energii? Zda mi můj cíl za to stojí?!
Sun Tzu (čínský válečný stratég) varoval před vedením války bez promyšlené strategie a bez pochopení situace.

To platí plně i v podnikání. Je možné se vydat 2 cestami:buď riskovat-jít novým směrem, kterým se ještě nikdo nikdy nevydal nebo sázet na jistotu a podnikat v tom, co už na trhu je. Na začátku podnikání je vždy důležitý nápad! Ten se někdy zrodí nečekaně, třeba z nutnosti mít něco, co na trhu chybí nebo co máme rádi my, v čem jsme dobří, co víme, že nás bude naplňovat, těšit, abychom ostatním co nejlépe poskytly daný produkt nebo službu.
programátor u okna
Nápad je ovšem jen pouhé 1% pro úspěšné podnikání, 99% je o vytrvalosti, překonávání překážek, rychlému reagování na potřeby zákazníků a trhu.
A představte si situaci, že se bojíte změn, přesto se odhodláte a narazíte! A to tak tvrdě, že vás ještě ostatní zostudí. Báli byste se 2. pokusu? Nebo i 3.? Někteří možná ano. Ale právě přes tyto překážky se z velkého množství začínajících podnikatelů stali úspěšní podnikatelé a shodně za překážky a odmítání byli v důsledku vděční! Je to divné? Ne není! Překážky jsou ale přínosné jen pro ty, kteří se z toho nesesypou, poučí se a neodradí je to v cestě za svým cílem!
triko s autobusem
Jako třeba:
Známá moderátorská hvězda Oprah Winfrey poznala a uvědomila si, že:“Druzí lidé mě nemohou srazit špatnými slovy, ať se stane cokoliv, naše silné zdi se zatřesou, ale nerozsypou. Nevpustím do sebe zlá slova, jsem jako loď, kterou oceán nepotopí…, jedině kdyby se voda dostala dovnitř.“
Dnes úspěšný autor dětských knih Theodor Seuss Geisel/Dr.Seuss/-jeho 1. knihu odmítlo 27 nakladatelů a shodně mu řeklo, ať už raději nepíše, že nemá talent. Neodradilo jej to, poučil se a říká:“Nevyhýbejte se problémům, nepočítejte překážky, sbírejte zkušenosti!“

Uznávaná módní návrhářka, vlastnící svou žádanou značku Vera Wang-po prvním neúspěchu v touze obléknout olympijský tým amerických krasobruslařek, se nevzdala. Přestala řešit, co mohlo být jinak, co ji zranilo! Začala se dívat dopředu, ne zpět. Jen tak se vám k vašemu cíli poběží dobře a doběhnete!


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup